The paper is fruit of a coordinated work, however the author of paragraphs 1 and 4 is Flaviano Celaschi, the author of paragraph 2 is Elena Formia and the author of paragraphs 3 and 5 is Eleonora Lupo

From trans-disciplinary to “undisciplined” design learning: educating through/to disruption / Celaschi, Flaviano; Formia, Elena Maria; E., Lupo. - ELETTRONICO. - (2013), pp. 370-388. (Intervento presentato al convegno third International Forum of Design as a Process tenutosi a Torino nel 2-5 novembre 2011.).

From trans-disciplinary to “undisciplined” design learning: educating through/to disruption

CELASCHI, FLAVIANO;FORMIA, Elena Maria;
2013

Abstract

The paper is fruit of a coordinated work, however the author of paragraphs 1 and 4 is Flaviano Celaschi, the author of paragraph 2 is Elena Formia and the author of paragraphs 3 and 5 is Eleonora Lupo
2013
9788842221753
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
formia Innovation_in_Design_Education-5.pdf

accesso aperto

Tipologia: 2. Post-print / Author's Accepted Manuscript
Licenza: Pubblico - Tutti i diritti riservati
Dimensione 735.2 kB
Formato Adobe PDF
735.2 kB Adobe PDF Visualizza/Apri
Pubblicazioni consigliate

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11583/2510124
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo