The paper is fruit of a coordinated work, however the author of paragraphs 1 and 4 is Flaviano Celaschi, the author of paragraph 2 is Elena Formia and the author of paragraphs 3 and 5 is Eleonora Lupo
From trans-disciplinary to “undisciplined” design learning: educating through/to disruption / Celaschi, Flaviano; Formia, Elena Maria; E., Lupo. - ELETTRONICO. - (2013), pp. 370-388. (Intervento presentato al convegno third International Forum of Design as a Process tenutosi a Torino nel 2-5 novembre 2011.).
From trans-disciplinary to “undisciplined” design learning: educating through/to disruption
CELASCHI, FLAVIANO;FORMIA, Elena Maria;
2013
Abstract
The paper is fruit of a coordinated work, however the author of paragraphs 1 and 4 is Flaviano Celaschi, the author of paragraph 2 is Elena Formia and the author of paragraphs 3 and 5 is Eleonora LupoFile in questo prodotto:
	
	
	
    
	
	
	
	
	
	
	
	
		
			
				
			
		
		
	
	
	
	
		
		
			| File | Dimensione | Formato | |
|---|---|---|---|
| 
									
										
										
										
										
											
												
												
												    
												
											
										
									
									
										
										
											formia Innovation_in_Design_Education-5.pdf
										
																				
									
										
											 accesso aperto 
											Tipologia:
											2. Post-print / Author's Accepted Manuscript
										 
									
									
									
									
										
											Licenza:
											
											
												Pubblico - Tutti i diritti riservati
												
												
												
											
										 
									
									
										Dimensione
										735.2 kB
									 
									
										Formato
										Adobe PDF
									 
										
										
								 | 
								735.2 kB | Adobe PDF | Visualizza/Apri | 
Pubblicazioni consigliate
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
			        	
	
		
		
			
			Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: 
			    https://hdl.handle.net/11583/2510124
			
		
	
	
	
			      	Attenzione
Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo
