The paper is fruit of a coordinated work, however the author of paragraphs 1 and 4 is Flaviano Celaschi, the author of paragraph 2 is Elena Formia and the author of paragraphs 3 and 5 is Eleonora Lupo
From trans-disciplinary to “undisciplined” design learning: educating through/to disruption / Celaschi, Flaviano; Formia, Elena Maria; E., Lupo. - ELETTRONICO. - (2013), pp. 370-388. (Intervento presentato al convegno third International Forum of Design as a Process tenutosi a Torino nel 2-5 novembre 2011.).
From trans-disciplinary to “undisciplined” design learning: educating through/to disruption
CELASCHI, FLAVIANO;FORMIA, Elena Maria;
2013
Abstract
The paper is fruit of a coordinated work, however the author of paragraphs 1 and 4 is Flaviano Celaschi, the author of paragraph 2 is Elena Formia and the author of paragraphs 3 and 5 is Eleonora LupoFile in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
formia Innovation_in_Design_Education-5.pdf
accesso aperto
Tipologia:
2. Post-print / Author's Accepted Manuscript
Licenza:
Pubblico - Tutti i diritti riservati
Dimensione
735.2 kB
Formato
Adobe PDF
|
735.2 kB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
Pubblicazioni consigliate
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/11583/2510124
Attenzione
Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo