The value of a cultural good seen from the customer’s point of view: under its economical and social aspect. The paper intends to consider in a more exhaustive way the usefulness of new investigating techniques for the assignation of this value, in a particular way the suggestions derivingfrom the behavioural finance.
Valore/valori dei beni culturali: visioni di prospettiva in seno alle teorie dell’utilità e delle preferenze del consumatore / Coscia, Cristina; Vycpalek, MICHELA BARBARA MARIA - In: Maesuring the value of material Cultural HeritageSTAMPA. - ROMA : DRI, 2010. - ISBN 9788890382918. - pp. 61-66
Valore/valori dei beni culturali: visioni di prospettiva in seno alle teorie dell’utilità e delle preferenze del consumatore
COSCIA, CRISTINA;VYCPALEK, MICHELA BARBARA MARIA
2010
Abstract
The value of a cultural good seen from the customer’s point of view: under its economical and social aspect. The paper intends to consider in a more exhaustive way the usefulness of new investigating techniques for the assignation of this value, in a particular way the suggestions derivingfrom the behavioural finance.Pubblicazioni consigliate
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
https://hdl.handle.net/11583/1908995
Attenzione
Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo