SPINA, DANIELE
Mostra
records
Risultati 1 - 2 di 2 (tempo di esecuzione: 0.0 secondi).
Real-time latency prediction for cloud gaming applications
2025 Monaco, Doriana; Sacco, Alessio; Spina, Daniele; Strada, Francesco; Bottino, Andrea; Cerquitelli, Tania; Marchetto, Guido
AI server-side prediction for latency mitigation and cheating detection: the MPAI-SPG approach
2024 Spina, Daniele; Bottino, Andrea; Cavagnino, Davide; Chiariglione, Leonardo; Lucenteforte, Maurizio; Mazzaglia, Marco; Strada, Francesco
Citazione | Data di pubblicazione | Autori | File |
---|---|---|---|
Real-time latency prediction for cloud gaming applications / Monaco, Doriana; Sacco, Alessio; Spina, Daniele; Strada, Francesco; Bottino, Andrea; Cerquitelli, Tania; Marchetto, Guido. - In: COMPUTER NETWORKS. - ISSN 1389-1286. - 264:(2025). [10.1016/j.comnet.2025.111235] | 1-gen-2025 | Monaco, DorianaSacco, AlessioSpina, DanieleStrada, FrancescoBottino, AndreaCerquitelli, TaniaMarchetto, Guido | 1-s2.0-S1389128625002038-main.pdf |
AI server-side prediction for latency mitigation and cheating detection: the MPAI-SPG approach / Spina, Daniele; Bottino, Andrea; Cavagnino, Davide; Chiariglione, Leonardo; Lucenteforte, Maurizio; Mazzaglia, Marco; Strada, Francesco. - ELETTRONICO. - (2024). (Intervento presentato al convegno IEEE CTSoc Gaming, Entertainment and Media tenutosi a Turin (ITA) nel 05-07 June 2024) [10.1109/GEM61861.2024.10585519]. | 1-gen-2024 | Daniele SpinaAndrea BottinoLeonardo ChiariglioneMarco MazzagliaFrancesco Strada + | IEEE_GEM___MPAI_SPG.pdf; AI_Server-Side_Prediction_for_Latency_Mitigation_and_Cheating_Detection_The_MPAI-SPG_Approach.pdf |